قارچ سیلوسایبین در اسپادژن
نوشته شده توسط : spudgene

روش مصرف مجیک ماشروم

۱- استفاده قارچ سیلوسایبین به صورت تازه

قارچ سیلوسایبین در اسپادژن گیاهی طبیعی است یعنی یا از زمین رشد می کنند یا از هاگ های میسلیوم کشت می شوند. گونه های مختلف قارچ سیلوسایبین به طور طبیعی در سرتاسر جهان رشد کرده و وجود دارند. به هر حال، چیدن این قارچ ها خطرناک است. چرا که بیش از ۱۰۰۰۰ گونه قارچ شناخته شده وجود دارد که برخی از آنها برای انسان سمی هستند. اگر آگاهی از انواع مختلف، گونه ها و خطرات قارچ های مختلف ندارید، به راحتی یک قارچ با قارچ دیگر اشتباه گرفته می شود و ممکن است انتخاب یکی از آن دو شما را به کما ببرد، برخلاف قارچی که شما را روانگردان می کند.

۲- استفاده مجیک ماشروم به صورت خشک شده

حدود ۹۰ درصد قارچ ها آب بوده، لذا وقتی خشک می شوند ۹۰ درصد از جرم خود را از دست می دهند. خب! این بدان معناست که همان دوز قارچ جادویی به شکل خشک شده حدود ۱۰ برابر وزن کمتری نسبت به دوز تازه دارد.

پیشنهاد مطالعه: مواد مخدر فلاکا چیست؟

قارچ اگر مرطوب بماند به سرعت پوسیده می شود، که نه تنها خود قارچ، بلکه سیلوسایبین موجود در داخل آن نیز از بین می رود. بنابراین خوردن قارچ جادویی فاسد و خراب هرگز جالب نخواهد بود. خطر خرید هر نوع قارچ جادویی (تازه یا خشک) این است که، اگر متخصص نباشید، نمی‌دانید دقیقا کدام گونه را خریداری کرده اید. لذا بازار مجیک ماشروم در هر کشوری غیرقانونی است.

۳- استفاده به صورت پودر

قارچ جادویی در اسپادژن به صورت پودر هم استفاده  می شود. یعنی کپسول یا خود پودر، این مورد هم خطراتی را به دنبال دارد مثلا افزودن مواد تقلبی به پودر که این خود، خطرات ناشی از مخلوط شدن مواد با منشاء، کیفیت و کمیت ناشناخته را با پودر سیلوسایبین خالص به شدت افزایش می دهد.

اثرات قارچ سیلوسایبین چیست؟

افراد با استفاده قارچ سیلوسایبین (Psilocybin mushroom) در کنار اینکه تغییراتی در هوشیاری، خلق و خو، ادراک را تجربه می کنند، می توانند سفر به اصطلاح روانگردان هم نیز داشته باشند که حدودا بین ۲ تا ۶ ساعت طول میکشد. شدت سفر ارتباط مستقیمی با دوز مصرفی و قدرت قارچ ها از نظر محتوای سیلوسایبین دارد. حتی زمان هایی هست که مصرف زیاد باعث مرگ فرد می شود.

آیا مجیک ماشروم (قارچ سیلوسایبین) می تواند کاربرد پزشکی داشته باشد؟
این قارچ کاربردهای پزشکی بالقوه دارد. از جمله می تواند در درمان بیماری‌ ها و اختلالات روانی مانند افسردگی، اضطراب، اعتیاد به الکل و کاربردهای درمانی همانند مشاوره و حتی غم و اندوه و افسردگی کارایی بالایی داشته باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: